- Kumral - Mahallemin kızı sözleri, dinle | Bilgi Portalı

Kumral - Mahallemin kızı sözleri, dinle

Eklenme Tarih: 06 Ocak 2011 | Yorum Sayısı 0 |



Bu gecede çıktım sokaklara
Kafamı dağıtmak için dolandım, bir çıkar yol bulamadım
Yine gittim bizim meyhaneye söyledim bi ufak keser beni sandım
Ama bu deli yüreğe yetermi? Sarhoş olmak neki
Sırıl sıklam yanıyorum ...
Hanı yanımdan geçsen, çaksan bir kıvılcım
Uçarız birlikte o biçim, o biçim bende bir keyif bugün bendeki

Dertleşmeden yalnızkende çıkmıyor hiç bir şeyin keyfi
Eskiden çok sağlam içen beni yarı yolda komayan bir dostum vardı
Şimdi bir sevdigime birde ona içiyorum
Eşsiz ve dostsuz kalmak bu olsa gerek ..

Mahallede beraber top koşturup
Ayşe teyzemin 'o' elma bahçesini dağıtmadan girmezdik eve
En fırlama tiplerdik hani, ilk okulada beraber başladık
Okumaz bunlar derlerdi çok kızardık

Hakkaten de doğru bilmişler, bizde bu haylazlık varken bitiremedik okulu

Ben 3'den terk, kanına girip bıraktırdım bizimkinede okulu 
Mahallenin birde güzeli vardı, hani kanım çekilirdi, dilim tutulurdu
Bir onu görünce başım eğikti bu mahallede
Çok canlar yaktım, benim canımı yakanda o maviş gülüşüydü işte

Bizim, bizim fırlamada evlendi gitti...Karısı kızıyor salmıyor yanıma
Olsun karıda haklı hep sarhoş gidiyordu yanımdan

İşte ondan sonra başladı bu hikâye
İlk içmeye başladığım günü hatırlıyorumda
Mavişimi görmüştüm bir yabancı kolda.Yakışmamıştı lavuğa!
Çanta gibi taşıyordu mavişimi

Ben olsam taç yapardım başıma
Arabası vardı bankada müdürmüş sanırım
Benim neyime takım elbise neyime mercedes
Bir yumurta topuk sevdamız vardı bir de deri ceket
Hepside babadan kalma evet bir yadigar işte

Neyime baksın ki şimdi bu kız benim

KumraL

Elini bir kere tutamadım yar
Yüzüne doyarak bakamadım yar
Saçını okşayıp koklamadım yar
Olsun be güzelim canın sağolsun

0 yorum: